Zo ver ik kan zien zit alles goed maar bekijk je soldeer werk eens met een loep. Er hoeft maar een minidruppeltje ergens tussen te zitten en je hebt kortsluiting of een onbedoelde overgangsweerstand. Ik zie diverse twijfelachtige verbindingen.
Dan meet je 1,5V op de uitgang van de koptelefoon bus. (en nog wat vaker ergens anders AC) Heb je dat met een scoop gemeten ? Zoja is het dan rms of Vtt. Een multimeter is daar niet betrouwbaar of er moet een mooie sinus opstaan met een frequentie binnen het bereik van de meter.
Ik zie geen aansluiting aan de ptt lijn. Dat is een open collector. Die spanning moet van je set komen. Je moet daar dus wel kijken hoe de ptt werkt. Of je die ook activeert door naar massa schakelen bij jou set (wel het meest gebruikelijk).
Dan het schema, dat is wat vreemd. Er staat een AC signaal op de eerste tor (phone uit) maar die tor kan niet schakelen en niet versterken. Hij heeft 5V op zijn collector. Als hij echt open zou schakelen dan gaat de maximale stroom van de USB poort door die tor en roostert hem. Hij staat ook gebiassed via de 330K naar 5V. Dus daar loopt altijd wat stroom door en die zal een beetje open staan. De AC stuurt hem dan steeds verder open en dicht. Daardoor gaat er meer een minder stroom lopen wat normaal tot versterking leidt door de spanningsval over de collector weerstand maar hier staat een stabiele 5V op de collector. De spanning kan niet stijgen of dalen. Daar staat dus een stabiele DC. Ik denk dat hij een fout in het schema heeft getekend. Ik kon het origineel waar hij het van heeft daarnet niet openen. Overigens is een galvanische scheiding voor mij toch wel een vereiste. Dat dat bij hem al tig jaar goed gaat is geen garantie. Is bij jou ooit een set door de bliksem gesneuveld ?. Bij de meeste amateurs niet, bij mij wel nog binnen een jaar dat ik amateur was.
Dus schakelen molt de tor en versterken kan hij niet. Dan lijkt het me logisch dat er verder niets gebeurd.
Ik weet niet hoeveel signaal je nodig hebt maar probeer eens een 2K2 weerstand in de collector van de eerste tor.
Zonder die weerstand doet hij in de simulatie in ieder geval niets. Met die tor doet hij onderstaande acties (dat veranderen van de amplitude komt door het opstarten van de simulatie (laden condensators)