En voor degenene die dit interesseert nog : enige 'standaard' Delfi-C3 overkomsten gezien vanuit JO20UU Maastricht rond 05 Mei 2008 zie hieronder.

pc1l schreef:Hoi : je schrijft : "je maakte een opmerking over een vertical met gain maar die heeft een vlakke afstraling en hoe meer gain hoe vlakker" ..
Dat is bekend. Maar ik schreef dat dan ook niet.
OK een beetje gain maar wat is een beetje.pc1l schreef:Je kan proberen met een rondstraler met een beetje gain.
Als het niet van een van de buren komt kan je ook eens proberen door de hoofdschakelaar OFF te zetten. Je moet dan wel natuurlijk even een oplossing hebben voor de voeding van je RX.pe5jw schreef:pc1l schreef:Hoi : je schrijft : "je maakte een opmerking over een vertical met gain maar die heeft een vlakke afstraling en hoe meer gain hoe vlakker" ..
Dat is bekend. Maar ik schreef dat dan ook niet.
OK een beetje gain maar wat is een beetje.pc1l schreef:Je kan proberen met een rondstraler met een beetje gain.
Binnenkort even in de tuin proberen of ik daar dezelfde storing heb, helaas van alles te doen de komende dagen.
Wil toch graag die data binnen halenzal me lukken ook
Hoi Hugo !ON6HN schreef:Daarnet de doorgang van 20u30 geluisterd en ja hoor! daar was hij weer luid en klaar .... toch raar dat hij bij sommige doorgangen zwijgt als een graf!
73 ... ON6HN Hugo