Hoi Fred en Chris,
Leuk, al jullie teksten. Ja, Chris, kom er gewoon bij op QRG. Heb intussen gezien dat je in Wesel zit; ach ja, daar ben ik als 8 of 9-jarige 1x geweest....
RSTs geef ik overigens 80 % op gehoor, niet slaafs vanaf de S-meter, want de ruis hier is zonder QRM al S4 - 5. Alleen bij sterke sigs die op de S-meter bij 7 - 9 komen resp. zelfs "plus" zijn, die lees ik dan af. Af en toe loop ik mijn RST-lijstje door om mijn gehoor te "ijken", dus dat mijn rapporten op gehoor correct blijven.
We kunnen dan met z'n 3en een rondje maken, dus we geven de sleutel op rij aan elkaar door, dus niet na elke doorgang terug naar een zogenaamde "netleider", is zo omslachtig en kost tijd.
Ik ken het "academische kwartier": hoogopgeleiden komen altijd een kwart uur te laat
Chris, wat werk je, en weet je al ongeveer waar je je wilt vestigen in PA-land?
Ik moet zeggen, dat het westen rond A'dam, Utrecht, Rotterdam, Den Haag "vol" zit en daar de huizen-/flat-prijzen/-huren erg hoog! Kom dus liever gezellig in Midden of Oost van het land, waar alles nog niet zo dicht op elkaar zit qua ruimte ... Het Noorden/Friesland is ook nog weids, rustig en gezellig, maar met werk ziet er zeer slecht uit, net als in Oostfriesland....
Enjoy the little things for one day you may look back and realize they were the big things