ATV Flashback

Amateurtelevisie zelfbouw, projecten, discussies, etc. Voor nieuwsfeiten gebruik je het bovenstaande subforum.
pa3etk
.
.
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jun 2009, 12:05

ATV Flashback

Ongelezen bericht door pa3etk »

Hallo,

Eind van het jaar zal er een groot ATV spektakel worden gehouden in ATV land.
Oude opnames van diverse omzetters en evenementen zullen worden vertoond.
Vanuit het midden van het land zal dit starten. Wij zenden uit via PI6ATV en een internet stream.
Wij zouden het leuk vinden om dit ook door te zetten op andere repeaters in Nederland.
Heeft u de mogelijkheid en bent u bijvoorbeeld een BT houder van een omzetter neem dan kontact op
met de crew van ATV flashback. Om een indruk te krijgen wat er tot nu toe uitgezonden word verwijs ik
u naar de website van ATV flashback. Ga naar : http://www.atvflashback.nl en meld u aan. U wilt toch ook niets missen?!


Groetjes van het ATV Flashbackteam
Gebruikersavatar
Tjalling PE1RQM
Forum beheerder
Forum beheerder
Berichten: 1091
Lid geworden op: 09 feb 2007, 22:13
Roepletters: PE1RQM
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: ATV Flashback

Ongelezen bericht door Tjalling PE1RQM »

Leuk initiatief! Zo kan ik ook eens bekijken wat jullie allemaal deden voordat ik ATV ging maken.
Helaas bezit ik geen oud ATV materiaal om aan jullie te geven.
Gebruikersavatar
pa10403
.
.
Berichten: 122
Lid geworden op: 02 nov 2007, 15:39
Locatie: Eindhoven

Re: ATV Flashback

Ongelezen bericht door pa10403 »

pa3etk schreef:Hallo,

Eind van het jaar zal er een groot ATV spektakel worden gehouden in ATV land.
Oude opnames van diverse omzetters en evenementen zullen worden vertoond.
Vanuit het midden van het land zal dit starten. Wij zenden uit via PI6ATV en een internet stream.
Wij zouden het leuk vinden om dit ook door te zetten op andere repeaters in Nederland.
Heeft u de mogelijkheid en bent u bijvoorbeeld een BT houder van een omzetter neem dan kontact op
met de crew van ATV flashback. Om een indruk te krijgen wat er tot nu toe uitgezonden word verwijs ik
u naar de website van ATV flashback. Ga naar : http://www.atvflashback.nl en meld u aan. U wilt toch ook niets missen?!


Groetjes van het ATV Flashbackteam
Heee Hans,long time no see
Die flashbacks zijn daar ook nog opnames van PI6ALK,enzo aanwezig?,ik heb het over de tijd van Rens ,ALKman,en Fred,en meerdere bekende van PI6ALK?,laat me is iets weten?
Was een leuke tijd toen.
Mvg Gerard PA10403
Zeelui = home sweet home
Radiozendamateur = ohm sweet ohm
pa3etk
.
.
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jun 2009, 12:05

Re: ATV Flashback

Ongelezen bericht door pa3etk »

hallo,


Als je je aanmeld op het forum zie je wat we tot nu momenteel beschikbaar hebben :wink:
Er komen diverse filmpjes voorbij. We willen dit in twee dagen doen, en als er nog meer materiaal is dan nemen we dit natuurlijk ook graag mee.
Tja... oude tijden herleven weer, was een hele leuke tijd. ATV land ligt helaas een beetje op zijn gat, maar we hopen dit weer een beetje leven in te blazen door dit evenenment.
Tussen twee haakjes, was een beetje laat met mijn reactie hier.Maar bij deze :wink:




Groetjes en graag tot horens!


Hans
Plaats reactie

Terug naar “ATV in de praktijk en zelfbouw”