UPGRADE naar een nieuwe versie

Tjalling PE1RQM
Forum beheerder
Forum beheerder
Roepletters: PE1RQM
Contacteer:

UPGRADE naar een nieuwe versie

Ongelezen bericht door Tjalling PE1RQM » 04 jun 2017, 14:52

Hallo allemaal. Het ziet er allemaal net even wat anders uit! De forumsoftware is geüpgraded naar de nieuwste versie. Dit was geen security update meer, maar een major upgrade. Veel instellingen en uitbreidingen konden niet worden meegenomen van het oude forum, dus is alles teruggezet naar fabrieksinstellingen. Alle berichten etc zijn wel meegenomen.

Een aantal dingen moeten echt nog aangepast worden. Zo ook de weergave op het hoofdscherm ("geen ongelezen berichten", etc) ziet er wat raar uit. Ik heb tijd nodig om dat allemaal uit te zoeken (opgelost). Het portal is ook verwijderd, die was echt niet meer mee te nemen. Ik zal kijken of de nieuwste functies onder snelle weergave een goede vervanger zijn. Zo niet, dan kan ik altijd nog eens een plugin downloaden.

Mocht je in het verleden de subsilver style gebruikt hebben (die op zendamateur.com standaard is), dan kan je die weer activeren in het gebruikerspaneel.

Laat me graag even weten of alles werkt. Feedback is welkom! Wees nog niet teveel teleurgesteld, het gaat goed komen :)

Mocht je een rare weergave zien, leeg dan even de cache van je browser (of druk een aantal keer op F5 om deze pagina te herladen).

PE2CH
.
.
Roepletters: PE2CH

Re: UPGRADE naar een nieuwe versie

Ongelezen bericht door PE2CH » 05 jun 2017, 21:13

Ziet er prima uit, ben geen rare dingen tegengekomen.
Slechts enkele instellingen in het gebruikerspaneel gewijzigd.

De wijze waarop jij het forum onderhoud en ook up-to-date houdt, daar kunnen veel andere forumbeheerders een voorbeeld aan nemen. Ik kom nog heel veel phpbb-forums tegen die draaien met verouderde versies :(
Chapeau voor de tijd en energie die jij hierin steekt.
Digitale modes? Nee, bedankt. Ik heb geen spraakstoornis.

Tjalling PE1RQM
Forum beheerder
Forum beheerder
Roepletters: PE1RQM
Contacteer:

Re: UPGRADE naar een nieuwe versie

Ongelezen bericht door Tjalling PE1RQM » 05 jun 2017, 21:36

Dank je wel!

Plaats reactie