Gevraagd: Dantec UDT-401 tuner(s)

Bied hier onderdelen aan, die handig kunnen zijn voor de zelfbouw van de analyzer. Of vraag om onderdelen die je nodig hebt. Hier komen ook de printplaten beschikbaar.
Gebruikersavatar
Tjalling PE1RQM
Forum beheerder
Forum beheerder
Berichten: 1091
Lid geworden op: 09 feb 2007, 22:13
Roepletters: PE1RQM
Locatie: Leusden
Contacteer:

Gevraagd: Dantec UDT-401 tuner(s)

Ongelezen bericht door Tjalling PE1RQM »

Heb jij nog één of meer Dantec UDT-401 tuner(s) liggen? Ben je gestopt met dit bouwproject, of doe je er gewoon niets mee? Geef dan even een seintje. Voor dit zelfbouwproject zijn er nog veel mensen die graag zo'n tuner zouden willen hebben.

Als je niet van plan bent om de tracking generator optie te bouwen op je spectrum analyser, heb je maar één tuner nodig. Die andere willen we dan graag overnemen.

Dus, kom maar op met die tuners! :)
We willen er een redelijk bedrag voor betalen.
Gebruikersavatar
on1bes
.
.
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 okt 2010, 23:34

Re: Gevraagd: Dantec UDT-401 tuner(s)

Ongelezen bericht door on1bes »

Hi Tjalling en iedereen. Dus stel ik nogmaals de vraag : weet a.u.b. iemand in wel apparaat deze tuners te vinden zijn ?
Dan zou het heel wat makkelijker zijn om deze zoeken. En waarin zit de Toshiba ? Ik heb vergeefs zitten zoeken.
Hier in de radio-club SNW zijn ooit een aantal SA's gebouwd geweest met een alternatieve tuner uit een " Jarrolt " kabel-tuner.
Maar die heeft de plus aan massa, en die kan zonder schema-aanpassing niet gebruikt worden.
on1bes Herman.
rbeckers
.
.
Berichten: 492
Lid geworden op: 10 mei 2008, 23:15

Re: Gevraagd: Dantec UDT-401 tuner(s)

Ongelezen bericht door rbeckers »

Ik kan 2 of 3 UDT-401 tuners leveren.
Ik zal ze meenemen naar de beurs in Rosmalen.

René
Gebruikersavatar
Tjalling PE1RQM
Forum beheerder
Forum beheerder
Berichten: 1091
Lid geworden op: 09 feb 2007, 22:13
Roepletters: PE1RQM
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: Gevraagd: Dantec UDT-401 tuner(s)

Ongelezen bericht door Tjalling PE1RQM »

Als ik weer wat tuners heb (of minstens één), kan ik weer een complete set verkopen. Dat is ontstaan uit restanten aan onderdelen. Maar er zijn ook gebruikers (Herman ook nog?) die op zoek zijn naar een tuner.

Dus ze zijn meer dan welkom! Over de prijs kunnen we het even hebben dan. Nog even contact vóór Rosmalen?
Plaats reactie

Terug naar “Project onderdelen, vraag en aanbod”