nieuwe aanmelding op forum

Forumregels
Maak jezelf bekend :)
Marc
.
.
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2008, 13:34
Locatie: Rhenen

nieuwe aanmelding op forum

Ongelezen bericht door Marc »

Hallo OM´s YL en XYL´s, QRO´s en QRP´s en harmonischen van alle slag!

Mijn naam is Marc Neijts en ben sinds 2003 zendamateur en nu bekent onder de call PA4MN.

Ik ben veelal mobiel actief en daarnaast met veel interesse bezig met het waarnemen van meteoorreflecties in de 50 mhz band. (geen meteorscatter!!!)
BTW de polariteit van de zon heeft zich onlangs gedraaid en zijn we in zonnecyclus 24 aangeland. Dit betekent dat we weer naar voor jullie betere tijden (lees condities) op deze band gaan. Voor mij minder wenselijk omdat ik tijdens het maximum deze band niet meer kan gebruiken voor mijn waarnemingen.

Daarnaast ben ik Dares lid en betrokken bij de opvang en verzorging van slachtoffers bij eventuele calamiteiten in de gemeente Nieuwegein. Ook hier kan ik mijn tijd,middelen en beperkte radiokennis inzetten.

Ik zal met belangstelling jullie berichten lezen en er mijn voordeel mee doen. Jullie horen of lezen nog wel eens wat van mij!

73

Marc PA4MN
Gebruikersavatar
PA2ET
.
.
Berichten: 140
Lid geworden op: 30 apr 2007, 16:41
Locatie: Baarn

Ongelezen bericht door PA2ET »

Marc, welkom op dit forum.
Dat je veel plezier aan dit forum moge beleven. Kan je wat meer vertellen over die meteoor reflecties?
Klinkt alsof het wat minder met zendamateurisme te maken heeft.
Ik ben zeker nieuwsgierig geworden!

73
Eat
Wie de milliWatt niet eert is de kiloWatt niet weerd.
Gebruikersavatar
Tjalling PE1RQM
Forum beheerder
Forum beheerder
Berichten: 1091
Lid geworden op: 09 feb 2007, 22:13
Roepletters: PE1RQM
Locatie: Leusden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tjalling PE1RQM »

He Marc,

Leuk dat je hier nu ook bent. We moeten alle mensen hier zien te krijgen waarmee we vaak in QSO zijn en die we hebben ontmoet in Apeldoorn. Wordt het nog gezelliger :)

En PA2ET hoorde natuurlijk "50MHz". 6m meets 6m! haha (zie SKED forum)
Gebruikersavatar
PA2ET
.
.
Berichten: 140
Lid geworden op: 30 apr 2007, 16:41
Locatie: Baarn

Ongelezen bericht door PA2ET »

:D
Wie de milliWatt niet eert is de kiloWatt niet weerd.
Plaats reactie