Zoals het hoort; even voorstellen.

Forumregels
Maak jezelf bekend :)
19WAC3067
.
.
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2017, 12:11
Locatie: 51°,46' NB ~ 5°,52' OL

Zoals het hoort; even voorstellen.

Ongelezen bericht door 19WAC3067 »

QRA: 19WAC3067
QTH: 51°,46' NB ~ 5°,52' OL

Kort na mijn geboorte besmet met het ether-virus. Gelukkig is daar nog geen tegengif voor gevonden. Heel actief geweest met scanners, bakkies, portofoons, ontvangers, antennes en kachels. Maar ook radio's, audio apparatuur en geluidsdragers. The sky was the limit. Grotere en hogere antennes, meer vermogen. Of "gewoon" piraten op of rond de 2, 3, 10, 11, 12 band. Op de scanner kon je toen nog bijna alles volgen. Inclusief telefoons en hulpdiensten. Deze stond altijd aan. Dan komt er een omslagpunt, andere interesses, carrière, verhuizen en ziekte. Uiteindelijk pak je de draad weer op. Veel bewaard, maar helaas niet alles. Dus af en toe weer iets aanschaffen. (Door de dure euro gaat dit erg langzaam.) Maar nu werk ik heel burgerlijk. Beperkte antenne lengtes, geen vermogen en niet meer piraten. Vergelijk het met autorijden. Je kunt 5 of 50 km te hard rijden... of gewoon aan de snelheid houden. Dit is een veel leukere uitdaging! Dit is een leuk en interessant forum. Ik ben niet 24/7 online, en kijk de kat uit de boom. Maar ik zal t.z.t. reageren en een bijdrage leveren.
Gebruikersavatar
Tjalling PE1RQM
Forum beheerder
Forum beheerder
Berichten: 1091
Lid geworden op: 09 feb 2007, 22:13
Roepletters: PE1RQM
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: Zoals het hoort; even voorstellen.

Ongelezen bericht door Tjalling PE1RQM »

Hoi,

Mooi verhaal en leuk dat je je geregistreerd hebt! Welkom op het forum.
Plaats reactie