Venture

Forumregels
Maak jezelf bekend :)
Venture
.
.
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 aug 2011, 11:00

Venture

Ongelezen bericht door Venture »

Ook ik zal mezelf even voorstellen;

Remy is de naam; al tijden interesse in zend- en ontvangstapparatuur; technisch ernstig verwaterd (ooit HBO electrotechniek gestudeerd maar niet afgemaakt); en nu vooral veelvuldig vanuit werk bezig met zend- en ontvangstapparatuur. Helaas nog steeds niet de moed (en kennis) bij elkaar geraapt om zendamateur examen af te leggen.. :(

Zelf werkzaam bij een van de 3 hulpdiensten en als dusdanig elke dag in de weer met tetra (C2000) randapparaten; en sinds kort ook als centralist werkzaam op de gemeenschappelijke meldkamer dus vanuit die functie ook met die apparatuur in de weer.

Ernstig nieuwsgierig, pluist alles uit, en sloop soms ook wel eens iets daarmee ;) Tot lichte frustratie van onze beheerafdeling.

Apparatuur waarmee ik werkzaam ben en die ik redelijk door en door snap (als end-user :P):

Moto's: MTP700, MTH800, MTH850, MTM800
Sepura's: STP8000, SRG3500
X-Stream: X3 pager
Software: M2000 Dispatch (Motorola Elite+ Dispatch), GMS

Verder zelf als hobby mezelf bedreven gemaakt in het programmeren van bovenstaande units (muv Sepura, 0 ervaring mee helaas), eigen programmer voor de X-Stream in elkaar gepuzzeld; en heb ik prive nog wat apparatuur zoals o.a. een aantal GP380's...

Nou dat was 't wel redelijk :) Ik zal vooral n's rondsnuffelen op het forum hier... Heb zelf net via Ebay een MTH800 voor wat gepuzzel in DMO aangeschaft, maar veel te duur lees ik hier alweer haha!
Plaats reactie