TRMS meter

Forumregels
Plaats hier je bouwsels. Gebruik gerust de bijlagenfunctie van dit forum om bijvoorbeeld foto's en schema's toe te voegen. ATV (amateur televisie) bouwprojecten kun je beter in het ATV subforum plaatsen.
Gebruikersavatar
PA2EFR
.
.
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 mar 2009, 14:51
Roepletters: PA2EFR
Locatie: Haren Gn.
Contacteer:

Re: TRMS meter

Ongelezen bericht door PA2EFR »

Voorlopig hier te vinden:

http://www.ebenau.net/sm/Overig/Meetapp ... PM2454.zip

Het is 50 MB in losse TIFF's, omdat ik in nogal hoge resolutie heb gescand.
Gebruikersavatar
fred101
.
.
Berichten: 878
Lid geworden op: 08 jun 2007, 08:08
Roepletters: PA4TIM
Locatie: Waardenburg
Contacteer:

Re: TRMS meter

Ongelezen bericht door fred101 »

Bedankt, ik ga hem vanavond even op mijn vaste pc binnen halen.
Zijn best goede meters. Ik gebruik meestal mijn HP omdat die 10 MHz is maar voor afregelen van ontvangers is 2 MHz ook genoeg natuurlijk.
Ik zag dat je hier niet echt in de buurt zit anders had je hem wel aan mijn calibrator mogen hangen.
PA4TIM's opvangtehuis voor buizenbakken: Link
Gebruikersavatar
PA2EFR
.
.
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 mar 2009, 14:51
Roepletters: PA2EFR
Locatie: Haren Gn.
Contacteer:

Re: TRMS meter

Ongelezen bericht door PA2EFR »

Hij is van iemand uit Almere. Maar het duurt wel een tijdje tot hij daar staat. Intussen logeert hij hier.
Ik kan op mijn werk (UMCG) eens bij de fijnmechanica of de AV-jongens kijken of er een goed gecalibreerde Fluke te lenen valt.
Gebruikersavatar
Tjalling PE1RQM
Forum beheerder
Forum beheerder
Berichten: 1091
Lid geworden op: 09 feb 2007, 22:13
Roepletters: PE1RQM
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: TRMS meter

Ongelezen bericht door Tjalling PE1RQM »

Je kunt op dit forum bestanden uploaden (bijlage toevoegen onder het tekstscherm) tot ca. 100MB. Voel je vrij om daar gebruik van te maken. Zal ik hem even uploaden in het elektronica subforum (dat gaat misschien wat sneller)? Daar staat wel meer documentatie van andere meters (zoals de GM-6000).

Beetje contrast enhancement gedaan van jouw scans en als JPG opgeslagen. Is nu de helft kleiner :D
PM2454.zip
(22.52 MiB) 496 keer gedownload
Gebruikersavatar
PA2EFR
.
.
Berichten: 23
Lid geworden op: 31 mar 2009, 14:51
Roepletters: PA2EFR
Locatie: Haren Gn.
Contacteer:

Re: TRMS meter

Ongelezen bericht door PA2EFR »

Dank je. Ik had er TIFF van gemaakt omdat dat in MS Office Document scanning als multipart-Tiff in één keer tot een PDF kan worden geprint. Maar daar ben ik nog niet aan toegekomen want daarvoor wou ik eerst de resolutie verlagen. Anders wordt de PDF ook 50 MB en dat is echt teveel. ;)

Ik heb nog wat radioschema's verzameld op mijn ham-website. Pluk maar leeg als je wat nodig hebt. ;)

http://www.pa2efr.nl
Plaats reactie