Veercontacten gezocht…?

Forumregels
Plaats hier je bouwsels. Gebruik gerust de bijlagenfunctie van dit forum om bijvoorbeeld foto's en schema's toe te voegen. ATV (amateur televisie) bouwprojecten kun je beter in het ATV subforum plaatsen.
pe2kmv
.
.
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2012, 10:57
Roepletters: pe2kmv
Locatie: JO20wu

Veercontacten gezocht…?

Ongelezen bericht door pe2kmv »

Hallo allemaal,

Voor een projectje moet ik in een oplader twee extra veercontact toevoegen. Nu kom ik hier absoluut niet mee verder: het lokale elektro-winkeltje heeft die meuk niet, en bij oom Conrad zie je door het koper de pennetjes niet meer :?

Ik zoek koperen verende stiftjes, die ongeveer 12.65mm lang zijn, waarvan het voorste gedeelte van ongeveer 4.5mm naar binnen veert, en die aan de basis een diameter van ongeveer 1.45mm hebben. Op de website van Conrad zijn talloze types te vinden, en op de website van de fabrikant zijn ook specs te vinden, echter heb ik even geen idee waar ik nu op moet letten. Op de website van de fabrikant lijkt het haast zo uit te zien dat deze stiftjes als 'bouwpakket' samengesteld moeten worden: een verend gedeelte en een hulpje. Maar dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk.

Kan iemand me op weg helpen om het juiste bij oom Conrad te bestellen --> http://www.conrad.nl/ce/nl/Search.html? ... rBrand=PTR

'73,
Ronald.
Bijlagen
2014-01-27 16.36.55.jpg
Plaats reactie