Wie wil er een printje voor me etsen?

Forumregels
Plaats hier je bouwsels. Gebruik gerust de bijlagenfunctie van dit forum om bijvoorbeeld foto's en schema's toe te voegen. ATV (amateur televisie) bouwprojecten kun je beter in het ATV subforum plaatsen.
PE5PVB
.
.
Berichten: 43
Lid geworden op: 27 okt 2008, 13:15

Wie wil er een printje voor me etsen?

Ongelezen bericht door PE5PVB »

Is er iemand die voor mij een printje kan etsen? Het gaat om een layout van een zelfontwikkelde 70cm zender. Als de schakeling werkt laat ik ze proffessioneel maken zodat we er een zelfbouwproject van kunnen maken. Echter één exemplaar laten etsen is erg duur.

Het is een enkelzijdig ontwerp, andere zijde moet koper blijven.

Graag reactie. Kosten worden uiteraard vergoed!
Gebruikersavatar
fred101
.
.
Berichten: 878
Lid geworden op: 08 jun 2007, 08:08
Roepletters: PA4TIM
Locatie: Waardenburg
Contacteer:

Re: Wie wil er een printje voor me etsen?

Ongelezen bericht door fred101 »

Ik zou dat kunnen maar ik kwam er een tijdje geleden achter dat ik de lichtbak heb ingesloten. Ik krijg hem niet meer uit zijn vak zonder de kast ernaast te slopen.

Maar dat terzijde. Je hebt dus een 70cm zender ontworpen maar nog niet gebouwd begrijp ik. Kun je dan niet beter deadbug bouwen want dat zal nooit in een keer werken. Ik ben ook met zoiets bezig. De mijne wordt met buizen en een vriend met torren. Dat valt nog best tegen. Bij de laatste buis bestaat mijn gridkring alleen uit een trimmer en voor de anodekring uit een spoeltje. De paraciaire inductie/capaciteit is al zo hoog dat ik een van de twee onderdelen dus weg kan laten. Verder begint de boel bij het minste geringste te gillen.

Ik ben wel benieuwd naar je ontwerp.

Fred
PA4TIM's opvangtehuis voor buizenbakken: Link
Plaats reactie