SK

henry1
.
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mei 2016, 13:00

SK

Ongelezen bericht door henry1 »

Is dit forum SK?
Laatst gewijzigd door henry1 op 15 mei 2016, 17:40, 2 keer totaal gewijzigd.
pb1sam
.
.
Berichten: 102
Lid geworden op: 23 jun 2011, 12:34

Re: SK

Ongelezen bericht door pb1sam »

Welkom op het forum.
henry1
.
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mei 2016, 13:00

Re: SK

Ongelezen bericht door henry1 »

Dank je pb1sam, er is dus nog wel iemand actief op dit forum.
pb1sam
.
.
Berichten: 102
Lid geworden op: 23 jun 2011, 12:34

Re: SK

Ongelezen bericht door pb1sam »

Er zijn toch wel aardig wat mensen actief op dit forum.
Alleen wordt dit forum, in tegenstelling tot veel andere forums,
alleen gebruikt als iemand iets te vragen heeft of iets interessants te melden heeft.
henry1
.
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mei 2016, 13:00

Re: SK

Ongelezen bericht door henry1 »

Dank je
Oke, ik kijk hier regelmatig en zie dan altijd maar 1 gebruiker of gast en dat ben ik dan zelf.
Dan maar eens een keer een vraag stellen.
Gebruikersavatar
Tjalling PE1RQM
Forum beheerder
Forum beheerder
Berichten: 1091
Lid geworden op: 09 feb 2007, 22:13
Roepletters: PE1RQM
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: SK

Ongelezen bericht door Tjalling PE1RQM »

Hoi Henry,

Ik snap dat je dat vraagt :)
Ik heb dit forum uit de grote media gehouden, zodat alleen mensen komen die via Google of bestaande weblinks binnenkomen. Dat voorkomt dat het hier een kopie wordt van zendamateur.com, zodat we zodoende toch twee verschillende forums kunnen bieden. Er is nog een verschil; dit forum is een privé initiatief van mijzelf en de site draait op mijn homeserver. Er zijn enkele moderators die de boel een beetje in de gaten houden, maar dat is niet vaak nodig inderdaad. Zendamateur.com is een veel groter forum, waarin ik alleen maar een beheerdersrol in vervul binnen een team en ook daar zijn er meerdere moderators. De hosting is ook professioneel uitgevoerd.

Hamforum heb ik rustiger zien worden, maar ik heb het maar gewoon laten bestaan. Het lijkt nog steeds gewaardeerd te worden en voor mij zijn de kosten vrij gering (domeinnaam), omdat er op mijn server toch al meerder websites tegelijk draaien.

Ik heb dit forum vrij lang gebruikt om mijn elektronicaprojecten op te schrijven, maar dat heb ik steeds meer verschoven naar mijn eigen site. Fred PA4TIM schreef ook zeer veel projecten op dit forum, maar doet dit ook tegenwoordig op zijn eigen site. Ook zijn site draait op mijn server trouwens.

Dus nee, niet SK, maar gewoon wat rustiger :)
Plaats reactie