Voortgang 3

Bekijk deze berichten gerust om meer te weten te komen over het ontstaan van dit project, maar houd rekening met de actualiteit van de informatie (bekijk de berichtdatum bijvoorbeeld).
Forumregels
Attentie: Dit zijn oude berichten en zeker niet meer actueel! Gebruik dit enkel als naslagwerk.
rbeckers
.
.
Berichten: 492
Lid geworden op: 10 mei 2008, 23:15

Voortgang 3

Ongelezen bericht door rbeckers »

Hallo Tjalling,

Aangezien het al weer een tijd geleden is dat hier gepost is, wou ik vragen of er nieuws is mbt de zelfbouw spectrum analyzer.

René
Gebruikersavatar
Tjalling PE1RQM
Forum beheerder
Forum beheerder
Berichten: 1091
Lid geworden op: 09 feb 2007, 22:13
Roepletters: PE1RQM
Locatie: Leusden
Contacteer:

Re: Voortgang 3

Ongelezen bericht door Tjalling PE1RQM »

Er is weinig nieuws te melden Rene, omdat ik pas ben verhuisd. Hoewel... wel denk ik dat Timo ondertussen gewoon druk doorgaat. Ik weet bijvoorbeeld dat hij een voeding heeft ontwikkeld, omdat de tuner en printen verschillende spanningen nodig hadden. Hij heeft iets, een printje, gemaakt, waardoor we een vrij eenvoudige trafo kunnen gebruiken. Verder zal hij wel druk wezen met de middenfrequentprint en misschien heeft hij binnenkort wel een stapeltje sweep printen in huis. Ik had namelijk begrepen, dat hij die al zou bestellen voor ons allen.

Maar daarover heb ik even geen communicatie gehad. Mijn prio lag even ergens anders :)
Ik zal snel eens contact met hem opnemen.
Plaats reactie