Aansluiten Zenitel ZMT5000

Speciaal subforum voor discussies over Tetra-gebruik binnen het zend- en luisteramateurisme.

Moderator: PA0ETE

Forumregels
Dit is een speciaal subforum voor Tetra gebruikers en geïnteresseerden. Tip: gebruik de abonnementsfunctie om automatisch per mail op de hoogte te worden gehouden van nieuwe berichten en reacties (helemaal onderin de pagina aan te klikken). Of gebruik de RSS feed om via een RSS reader geïnformeerd te worden.
De moderator van dit subforum is PA0ETE.
pe2kmv
.
.
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jan 2012, 10:57
Roepletters: pe2kmv
Locatie: JO20wu

Aansluiten Zenitel ZMT5000

Ongelezen bericht door pe2kmv »

Onlangs ben ik (op legale wijze!) aan een touchscreen van het type Zenitel ZMT5000 gekomen. De dingen die hulpdiensten gebruiken om statusplotting te versturen. Nu wil ik eens kijken of dat ding, thuis of /M bruikbaar is voor bijvoorbeeld APRS. Wellicht in combinatie met een Arduino of Raspberry. Maar helaas ontbreekt elke info hierover. Nergens vind ik informatie m.b.t. de aansluitingen (enkel 2x RJ45 aan de achterzijde) of informatie hoe het beeldscherm anders te programmeren is.

Wie o wie heeft meer info over deze touchscreen, de bekabeling, software of wat dan ook. Elk beetje is natuurlijk welkom.

'73
PE2KMV
Plaats reactie